fbpx

ייעוץ אומנותי? אנחנו הכתובת עבורכם

30 מאי ייעוץ אומנותי? אנחנו הכתובת עבורכם

אומנות היא חלק חשוב מעיצוב הבית שלכם

עיצוב הבית הוא תמיד אחת המשימות החשובות והמושקעות שכל משפחה ישראלית עושה לאחר רכישה או שיפוץ של דירה, כאשר בחלק גדול מהמקרים מסתמכים על אפליקציות ורעיונות שמוצאים במרחב הדיגיטלי כמו פינטרסט כדוגמה. העניין שלא תמיד מה שרואים בתמונה מתאים בהכרח גם לבית שלכם, אז כיצד עושים את הבחירה הנכונה? כיצד בוחרים בתמונה המתאימה שתלווה אתכם לאורך שנים ולא כזו שתחליפו בכל כמה חודשים? כנראה שייעוץ אומנותי הוא התשובה.

אומנות ציורים, במה אתם בוחרים?

ציורים ותמונות ניתן למצוא בכל בית בישראל, בעיקר בחדר המגורים אך גם בחללים אחרים בבית כמסדרונות, חדרי שינה וחדרי עבודה. אבל כיצד בוחרים את הציור או התמונה הנכונים וכיצד מתאימים אותה לעיצוב הכולל של הבית? התשובה היא ייעוץ אומנותי, אצלנו בקירות מדברים תפגשו את חמוטל, יועצת אומנות המתמחה באומנות ישראלית וזו שתוכל להמליץ לכם על הציור הנכון לבית שלכם ולעיתים אף לסייע לכם לבחור ביצירת אומנות שצפויה להשתבח עם השנים כך שאתם בסופו של דבר עוד יכולים להרוויח כסף. לייעוץ אומנותי יש חשיבות רבה והוא יכול לסייע לכם לשדרג כל חלל מגורים, בין אם בבית ובין אם במשרד שלכם שם תרצו להרשים את הלקוחות או השותפים שלכם באמצעות בחירה באומנות ישראלית אמיתית.

היכן ניתן למצוא ציורים?

החלטתם לרכוש אומנות ישראלית ציורים? כעת אתם לבטח מחפשים גלריית ציורים שבה תוכלו להתרשם ממגוון ולעשות את הבחירה הנכונה. אצלנו בקירות מדברים תפגשו גלריית אומנות עם ציורים של מיטב האומנים הישראליים, למעשה יצירות אומנות ותמונות של  למעלה מ50 אומנים שונים הנמצאות אצלנו בגלריה וממתינות למעבר לבית או למשרד שלכם. הקומה השניה שלנו מפורסמת במיוחד שכן אליה נוהגים להגיע מעצבי פנים מרחבי הארץ לצפייה במבחר התמונות הקיים או מבחירה בקטלוגים, אפשרות נוספת וייחודית לגלריית הציורים שלנו היא האפשרות להזמין ציור ייחודי מאחד הציירי הסטודיו שלנו.

באומנות כמו באומנות הכל אפשרי

אחד השירותים הייחודיים שלנו בקירות מדברים הוא בהתאמה של אמנות ישראלית ציורים לבית שלכם, כיצד נעשה את זה בצורה המיטבית? אנחנו נגיע עד לבית שלכם עם מבחר תמונות וביחד נוכל להתאים את התמונה או הציור המתאים ביותר, כדי שישתלב בחלל בצורה מושלמת. אנחנו אוהבים אתגרים ונשמח לייעץ לכם בצורה הטובה ביותר כדי שאתם תוכלו ליהנות מיצירת אומנות ישראלית שתקשט את הבית שלכם ותהפוך למרכז העיצובי עליו כולם מדברים.

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו בקירות מדברים?

גלריית אומנות וייעוץ אומנותי הם רק חלק מהשירותים שאנו מספקים, אחד השירותים המבוקשים אצלנו בסטודיו הוא מסגור תמונות. כל תמונה זקוקה למסגרת, אבל החוכמה היא למצוא את המסגרת הנכונה והמתאימה ביותר מבחינת חומר הגלם, הצבע והעיצוב כדי להעניק לתמונה מסגרת שמשדרגת אותה. בחירת חומרי הגלם עבור התמונות היא בראש סדרי העדיפויות שלנו כאשר אנו בוחרים בחומרים נטולי חומצה ומסגרות שעברו טיפול נגד מזיקים מתוך רצון לשמור על הציור או על יצירת האומנות שלכם. הגלריה שלנו מציעה שירות של חידוש תמונות וחשוב מכך גם שירות של תליית תמונות אצלכם בבית, כך שהתמונה תתלה במקום הכי נכון ובעל משמעות מבחינה עיצובית.



Open chat
דברו איתנו